Mange ville ha En munnfull LinkedIn
Det var rundt 130 personer som samlet seg på Terminalen torsdag morgen for å høre mer om hvordan man som bedrift, og privatperson, kan bygge merkevare på LinkedIn.
- Det ble presentert mye faglig godt og relevant innhold. Det er viktig at vi har aktører som twoday som ligger i forkant, blant annet innen sosiale medier og linkedIn. Faget er stadig er i endring, vi må dele og vi må samarbeide for å utvikle vår kompetanse, sier Lene Trude Solheim.*10 tips for å mestre algoritmen
Dette er noe av det publikum fikk med seg etter at Anniken Vorpenes, Birgitte Hoddevik og Torill Standal Eliassen fra twoday delta av sin kunnskap foran et lydhørt publikum:
*10 tips for å mestre algoritmen
* bruk analyse og innsiktsverktøy aktivt
*ekte eksempler fra bedrifter og fra privatpersoner
*de tre viktigste tingene å tenke på
*hva gjør de beste på området - eksempel på rollemodeller
* engasjer deg i andre - så engasjerer de seg i deg
*hiv deg ut på - test - korriger, og test igjen