Eksklusivt tilbud på scrollytelling

JoDa Media AS har fått ekstra kapasitet i mai og tilbyr derfor scrollytelling med 25 % rabatt eksklusivt til Næringsforeningens medlemmer, så langt kapasiteten rekker.

I en verden full av AI-innhold og konstant informasjonsflyt er autentisk historiefortelling viktigere enn noen gang, sier Josefine Spiro, daglig leder i JoDa Media.

– Når Microsofts forskning viser at vi nå har et oppmerksomhetsspenn på omtrent åtte sekunder ved konsumering av nettinnhold, sier det seg selv at det å fange og holde på folks oppmerksomhet er en utfordring. Skal du bli sett, må du engasjere raskt – og smart. Scrollytelling gjør nettopp det. Ved å la historien utfolde seg mens brukeren scroller, skaper vi en opplevelse som fenger, berører – og blir husket, sier hun.

Kvinne smiler til kamera.
Josefine Spiro, daglig leder i JoDa Media.

Journalistisk metode og strategisk historiefortelling

JoDa Media bruker journalistisk metode for å finne og fortelle kundens merkevarehistorier på en måte som gjør at de blir husket.

– Vi gjennomfører intervjuer, tar bilder og filmer det som trengs. Deretter bruker vi kildematerialet til å produsere en profesjonell, engasjerende og salgsfremmende merkevarefortelling i scrollytelling-format. God scrollytelling har dessuten vist seg å være svært effektivt innen employer branding, sier Spiro.

Her kan du lese – og se – hva scrollytelling kan være når JoDa Media står for produksjonen: https://www.jodamedia.no/scrollytelling.

Priser:

  • Ordinær pris: Fra 26 400,- ekskl. mva. (estimert arbeidstid: to dager)
  • Eksklusiv medlemspris i mai: Fra 19 800,- ekskl. mva.

Tilbudet gjelder ved produksjon ferdigstilt innen 23. mai, så langt kapasiteten rekker.

Ta kontakt med Josefine Spiro på e-post: josefine@jodamedia.no eller telefon: 938 72 330 for en uforpliktende prat om scrollytelling kan være noe for din bedrift.