Frokostseminar: En munnfull LinkedIn
Torsdag 20. april | Terminalen Byscene |
I samarbeid med Twoday Avento ønsker vi velkommen til frokostseminar på Terminalen Byscene, med LinkedIn som tema. Plattformen har raskt blitt stedet for B2B-bedrifter å nå beslutningstakere, i tillegg til å bygge merkevare både for bedrifter og personer.
På dette frokostseminaret gir vi deg LinkedIn fra tre vinkler; Anniken Vorpenes, forteller om hvordan du som markedsfører eller bedriftseier kan bygge merkevare og skape synlighet gjennom strategisk bruk av LinkedIn. Birgitte Hoddevik, deler hvordan vi i twoday jobber med Employer Branding på LinkedIn, og hvordan du kan skape flere ambassadører på sosiale medier. Til slutt vil Torill Standal Eliassen fortelle hvordan hun selv bruker sin personlige profil til å bygge bedriftens merkevare på LinkedIn.
Tid: 20. april kl. 08.30 - 10.40
Sted: Terminalen Byscene, Keiser Wilhelms g. 6, 6003 Ålesund
Pris: Gratis
Meld deg på her
Agenda
08:30 - 09:00: Registrering og frokost
09:00 - 09:30: Hvordan bli synlig og bygge merkevare på LinkedIn – Anniken Vorpenes, Digital rådgiver
Hvordan fungerer egentlig algoritmen til LinkedIn, og hva er viktig å tenke på når du skal bygge profil - både for din bedrift og for din personlige profil?
09.30 - 10:00: Slik jobber vi med Employer Branding – Birgitte Hoddevik, Markedssjef
Hvordan jobber vi i twoday med Employer Branding, og det å skape sosiale medie ambassadører? I denne sesjonen viser vi til både lokale eksempler og hvordan vi gjør det på tvers av landegrensene i twoday.
10:00 - 10:10: Pause
10:10 - 10:40: Personlig merkevarebygging på Linkedin – Torill Standal Eliassen
Det er en viktig sammenheng mellom privat profil og bedriftens profil, og målet er å være en ambassadør for bedriften. Dette kan hjelpe deg med å styrke din tillit og troverdighet i markedet. Å bygge personlig merkevare på LinkedIn kan potensielt åpne opp for samarbeid, rekrutterings- og forretningsmuligheter i din private innboks.